Właściciele nieruchomości, którzy zadeklarowali udział w projekcie, współfinansowanym z pieniędzy unijnych, powinni zgłosić się do pokoju numer 6 Urzędu Miejskiego w Józefowie, by podpisać umowę dotyczącą warunków wykonania instalacji. Ze sobą powinni zabrać umowę lub rachunek za zużytą energię elektryczną, które będą potrzebne m.in. do sprawnego podpisania umowy producenckiej z PGE.
Bezpośrednio po wizycie w urzędzie i podpisaniu niezbędnych dokumentów trzeba uregulować wkład własny w tę inwestycję w wysokości 8742 złotych na rachunek Urzędu Miejskiego nr: 13 9644 1033 2007 3300 1401 0001 PBS Zamość O/Józefów. Ostateczny termin wpłaty jest wyznaczony na 15 listopada, ale data uregulowania wkładu własnego będzie mieć wpływ na kolejność montażu instalacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać osobiście w pokoju numer 6 UM w Józefowie albo telefonicznie pod numerem: 84 687 81 33 wewnętrzny 56. W ramach projektu "OZE w gminie Józefów - fotowoltaika" na budynkach jednorodzinnych ma zostać zamontowanych 150 zestawów fotowoltaicznych. Ich koszt przekracza 2 miliony złotych, z czego około 60 procent kosztów netto będzie stanowić dotacja z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego.