Wersja mobilna     +   Dodaj wydarzenie    Dodaj aktualność    Dodaj galerię    Zgłoś temat    Dodaj ogłoszenie    Dodaj ofertę  
Przeczytaj:
Rozmiar tekstu:
AAA
BIŁGORAJ
2013.09.26 09:06

Zatrudnienie w BCK - obecne i planowane

Na wniosek Komisji Oświaty i Kultury dyrektor Biłgorajskiego Centrum Kultury Stefan Szmidt zaprezentował strukturę zatrudnienia w zarządzanej przez siebie instytucji.
Zatrudnienie w BCK - obecne i planowane
Zatrudnienie w BCK - obecne i planowane

Przebudowa budynku Biłgorajskiego Centrum Kultury możliwa była dzięki otrzymanemu przez miasto dofinansowaniu. Jednym z warunków przyznania dodatkowych środków na remont BCK było zwiększenie zatrudnienia w instytucji. O tym bilgorajska.pl informowała w artykule pt. BCK zatrudni nowe osoby.

Do końca tego roku utworzonych zostanie łącznie 7 nowych etatów. Informacje o obecnym i planowanym zatrudnieniu przedstawił Stefan Szmidt, dyrektor BCK.

- Odpowiadając na wniosek Komisji Oświaty i Kultury przedstawiam strukturę planowanego zatrudnienia w ramach wypełnienia zobowiązań wynikających z dotacji na rozbudowę i modernizację Biłgorajskiego Centrum Kultury. Struktura zatrudnienia na dzień 14 października 2012r (przed podjęciem działań angażowania nowych pracowników) to łącznie z dyrektorem 32 osoby, zatrudnione na 24 i 5/8 etatu. Po przeprowadzce do nowej siedziby, w miarę posiadanych środków, stopniowo powiększaliśmy zatrudnienie na nowo utworzonych stanowiskach pracy. Plan zakłada zwiększenie zatrudnienia łącznie o 15 nowych stanowisk pracy, 7 etatów oraz 10 nowych form pracy, co oznacza spełnienie warunków związanych z dofinansowaniem projektu rozbudowy BCK - napisał Stefan Szmidt.

Struktura zatrudnienia na 14.10.2012r. (32 osoby zatrudnione na 24 i 5/8 etatu):

- dział artystyczno-programowy - 11 osób/6,625 etatu

- dział administracyjno-techniczny - 9 osób/7,75 etatu (w tym kino 3 osoby/3 etaty)

- dział medialny - 9 osób/7,25 etatu

- księgowość - 2 osoby.

Plan zwiększenia zatrudnienia o 15 nowych stanowisk pracy - 7 etatów i 10 form pracy:

- dział artystyczno-programowy - 21 osób/9,625 etatu

- dział administracyjno-techniczny- 12 osób/10,25 etatu 9 (w tym kino 4 osoby/4 etaty)

- dział medialny - 10 osób/7,75 etatu

- księgowość - 2 osoby/2 etaty

- samodzielne stanowisko ds. promocji i marketingu - 1 osoba/1 etat.

Zestawienie nowych stanowisk pracy w ramach projektu rozbudowy BCK:

nowe stanowiska :

1. referent ds. kina (kasjer) - 1 etat, zatrudnienie od 15.10.2012r.

2. operator ds. technicznych (pracownik techniczny) - 1 etat, od 15.12.2012r.

3. operator ds. technicznych (pracownik techniczny BTK) - 1/2 etatu, od 15.12.2012r.

4. instruktor ds. Klubu Seniora (akompaniator) - 1/8 etatu, od 1.1.2013r.

5. instruktor ds. tańca udowego (zespół "Pokolenia") - 1/4 etatu, od 1.8.2013r.

6 instruktor ds. plastyki (praca z grupami dziecięcymi) - 1/2 etatu, od 1.8.2013r.

7. instruktor, choreograf, konsultant tańców ludowych (zespół tańca "Pokolenia") - 1/2, od 1.9.2013r.

planowane stanowiska :

- instruktor ds. muzyki i animacji (kapela ludowa) - 1 etat, od 15.10.2013r.

- instruktor ds. plastyki - 1/2 etatu, od 15.10.2013r.

- instruktor ds. tańca klasycznego (zajęcia baletowe dla dzieci) - 1/4 etatu, od 15.10.2013r.

- instruktor ds. tańca towarzyskiego (starsze grupy wiekowe) - 1/4 etatu, od 15.10.2013r.

- instruktor ds. teatru (edukacja teatralna, młodzież i dorośli) - 1/4 etatu, od 15.10.2013r.

- instruktor ds.animacji programów (oferty kulturalne dla różnych grup wiekowych, klub filmowy) - 1/2 etatu, od 15.10.2013r.

- instruktor ds. organizacji imprez - 1/4 etatu, od 15.10.2013r.

- instruktor ds. sekcji szachowej (oferta edukacyjna dla dzieci) - 1/8 etatu, od 15.10.2013r.

red.
REKLAMA
Oceń:
0 głosów
red. dodany
 
Odsłon: 8809
Dodaj zdjęcie

Waszym zdaniem (35)

Podaj login i hasło:
Login:
Hasło:
Skomentuj na forum:
Zarejestruj się
Jesteś już zarejestrowany na bilgorajska.pl? Zaloguj się
Imie lub nazwa:
Treść komentarza:
Przepisz niebieski tekst z obrazka wyżej:
Na forum istnieje możliwość oceny wypowiedzi, można oddawać głosy pozytywne jak i negatywne.
Najwyżej oceniane komentarze
BR
c1e-6c6
~ Maria  Panie burmistrzu Rosłan byłam u pana pamięta pan prosiłam o mieszkanie socjalne dla mnie i chorej córki. Nakrzyczał pan na mnie że nie potrzebuje biedaków w mieście. Przykro mi że w BCK zrobił pan przechowalnie dla znajomych.
26 września 2013
+48
-5
ID
0cf-37d
~ Nauczycielka  Boże tyle etatów w BCK przecież tam nic się nie dzieje a tyle milionów miasto daje na BCK.
26 września 2013
+44
-2
BR
ea2-3ed
~ Tomek  Dlaczego szmit i Maryla mają już półtora etatu. A ludzie młodzi nie mają pracy w mieście.
26 września 2013
+38
-2
Ostatnio dodane komentarze
NIEZADOWOLONY   NA ZATRUDNIENIE W BCK MAJA SZANSE TYLKO ZNAJOMI ZNAJOMYCH PANA DYREKTORA, KTÓREGO KULTURA OSOBISTA NIE IDZIE W PARZE Z PIJAREM WOKÓŁ JEGO OSOBY.
1 października 2013
+3
-0
PL
a08-5dd
~ swww  do ~ o   on ma stołek przypisany dożywotnio....
28 września 2013
brak ocen
PL
a08-5dd
~ gert  do ~ Maria   a dlaczego podatnicy mają sie skladac na darmowe mieszkania dla innych?Komuny już nie ma jakby ktoś nie zauważył
28 września 2013
+1
-1
PL
a08-5dd
~ ekonom   Dlaczego planuja 4 osoby w ksiegowosci???Przy zatrudnieniu docelowym 47 osób????...a co one będą liczyć że aż 4 muszą być,krzesła w BCK???
28 września 2013
+4
-0
PL
bce-cab
~ Michał  do ~ fggf   Wszystko jest w oświadczeniach majątkowych Roczna pensja dyrektora Szmidta wyniosła w ubiegłym roku prawie 55 tysięcy, do tego 30 tysięcy emerytury. Maryla Olejko zarobiła w tamtym roku ponad 45 tysięcy. Tak wynika z zeznania majątkowego jej męża czyli burmistrza Rosłana. Czy to dużo czy mało biorąc pod uwagę efekty pracy BCK to możecie ocenić sami. A czym się zajmują? „Pracą”.
28 września 2013
+4
-3
PL
bce-cab
~ Michał  do ~ Oj ala   Jeśli to prawda, to powinny się tą sprawą zająć urzędnicy kontrolujący pracę urzędów.
28 września 2013
+5
-0
PL
4ac-8d2
~ rodi  do ~ Młody   Jeśli tu nie damy etatu Panu Szmitt (przepraszam za błędy)- to kto lepiej będzie promował jakąś kulturę w tym mieście?? Przecież do puki się tu nie pojawił to tu się nic nie organizowało żadnych imprez związanych z przodkami- rzemiosłem itp..
28 września 2013
+2
-0
PL
4ac-8d2
~ Rodzic grupa Ada  do ~ John   Popieram! moja córka drugi rok też do MDK i ciasno tam jak śledzie w konserwie zainteresowanie widać OGROMNE! a pracownicy się duszą ale wypełniają zadania WSPANIALE!- jednak proponuję zlikwidować ciuchy aby zwiększyć miejsca dla potrzebujących.Rodzice też się męczą bo ciasno.W lecie jest masakrycznie gorąco!! tu trzeba pomocy ze strony miasta!!prosimy jako rodzice
28 września 2013
+7
-0
PL
b64-d2c
~ ob   no to będzie się działo
28 września 2013
+3
-0
PL
0e4-09e
~ Andrzej   Czy w projekcie koniecznie trzeba było zaplanować zwiększenie zatrudnienia. Nie wierzę, ale jak ktoś nie umie pisać projektów, to takie są skutki.
27 września 2013
+6
-0
PL
f33-e84
~ Do Michała  do ~ Michał   To nie o to chodzi , ta osoba znakomicie sie nadaje to fakt ale , forum to nie miejsce zeby po nazwisku kogos wystawiac , to miejsce sie nie zabardzo nadaje na te dyskusje kogo konkretnie zatrudniac , dlatego ludzie minusują .
27 września 2013
+3
-1
PL
3ac-1d1
~ straight edge  do ~ jot e   Ty sobie miejsce po mózgu umyj i dres wypierz !
27 września 2013
+4
-1
PL
b64-d2c
~ obserwator   Nie sądzę, żeby jot-e był autorem wulgarnego komentarza, to podszywa się jakiś klon. Co do Pana Kluchy, jest to odpowiedni kandydat do pracy na etacie w kulturze.
27 września 2013
+6
-1
PL
980-b1a
~ do jot e   Jak masz taką kulturę osobistą, to na temat kultury lepiej nie wypowiadaj się - szanuj innych.
27 września 2013
+7
-2
PL
a8a-782
~ Michał  do ~ Inperator   Wskaż mi proszę osobę w tym mieście/regionie, która robi podobną ilość wydarzeń generujące podobne (podpowiem: niskie) koszta organizacji, a zarazem dostarczając profesjonalną imprezę. Jeżeli będziesz w stanie zasugerować taką postać, za której kandydaturą stoją rzeczywiste czyny, to wtedy możemy dyskutować, czy ktoś inny nadaje się bardziej od wywołanego do tablicy przeze mnie w poprzednim komentarzu Andrzeja. Póki co gierki słowne, bez konstruktywnego wskazywania alternatywy, pokazują, że sam temat stanowisk i SENSOWNYCH zmian w BCK interesują Ciebie tyle, co zeszłoroczny śnieg ;) pozdrawiam serdecznie!
27 września 2013
+6
-2
PL
b48-d60
~ fggf   Proszę ujawnić zarobki Maryli i Szmita, i czym się tak naprawdę zajmują i ile czasu pracują, bo ich często widzę w biały dzień na zakupach w różnych godzinach, to co wagary? Czy urlopy wypisują?
26 września 2013
+21
-0
PL
5e1-e8b
~ Inperator  do ~ Michał   An. Klucha to podpucha
26 września 2013
+8
-4
VN
ed3-dda
~ jot e   A ja proponuje aby Pan Andrzej Klucha puścił klucha w swoje majtki obesrane i poszedł kozy paść. Pozdrawiam Pana Kluche co ma Klucha w majtkach bo na kibel nie zdążył-brudas jeden. Umyj te brudne kudły brudasie.
26 września 2013
+17
-13
ID
b1d-add
~ John   Po co tyle etatów w BCK oni tam nic nie robią, wszystkie dzieci chodzą do MDK.
26 września 2013
+31
-1
PE
0da-310
~ Młody   Apeluje do wszystkich młodych i starszych idźmy na wybory i odsuńmy Rosłana od rządów. Miasto zaniedbane i pracy nie ma. Teraz czytam że Szmitt którego nie ma nigdy w Biłgoraju ma dla siebie półtora etatu i dla żony burmistrza Rosłana.
26 września 2013
+31
-1
PL
022-d3d
~ Oj ala   Jak to jest? Alicja K. Prowadzi 20 lat nabór do grupy tanecznej. Grupy nie ma ale nabór się odbywa a pani poborki bierze. Jak to jest że zatrudnienie dostaje emerytka, wprawdzie zasłużona dla kultury ludowej, jako konsultant do zespołu ludowego i dodatkowo zatrudnia się na 10 godzin tego co będzie ryrał ucząc tańca ludowego, jak to jest?
26 września 2013
+18
-1
PL
a8a-782
~ Michał   Instruktor ds. organizacji imprez - na to stanowisko przy obecnej sytuacji nadaje się w pełnym wymiarze tylko Andrzej Klucha, znany z różnych koncertów choćby w Klubie Exodus czy wszelkich imprez w starym Pogotowiu. BCK dużo zyska mając go w swoich szeregach.
26 września 2013
+5
-15
PL
d37-b3e
~ bilgorajanka2   Dyr BCK-u mógłby odejść na zasłuzoną emeryturę....
26 września 2013
+22
-0
PL
6d7-44b
~ Radek   Witam :) Chciałem sie podzielić moimi refleksjami na temat "odmienionego kina" Na początku pytam sie co sie takiego zmieniło oprócz oczywistych wizualnych zmian. Odbywają sie nadal tylko dwa seanse dziennie i ciągle z tym samym repertuarem. Dwa tygodnie ogladania tego samego. Przykładowy Ojciec chciałby zabrać swoje pociechy na niedzielny senas hmm powiedzmy 3d uda mu sie? Chyba nie. Co z maratonami filmowymi imprezami w kinie? Nic kompletnie sie nie dzieje.Wszystkie okoliczne kina oferuja znacznie wiecej. Dlaczego nie zatrudni sie menagera fachowca w tej dziedzinie, który poprowadzi to jakos sensownie. Moim zdaniem taki etat jest tak naprawdę potrzeby...
26 września 2013
+12
-3
PL
980-b1a
~ =   Proponuję zatrudnić Pana Kluchę Andrzeja.
26 września 2013
+12
-14
Drakkar   Nie widzę problemu jeżeli jest taka potrzeba niech powstaną te dodatkowe etaty o ile koszt tych zajęć,kółek zainteresowań pokryją ci którzy będą z tego korzystali.Rozsądnym by też było zapoznanie mieszkańców miasta z kilkoma informacjami.
1.Jakie są miesięczne koszty utrzymania BCK i jego pracowników?
2.Jakie dochody generuje BCK i czy pokrywa swoje bieżące potrzeby?
3.Ile miesiecznie miasto,podatnicy dokładają do BCK?
4.Czy w przypadku powiększenia ilości etatów nastąpi wzrost podatków w mieście,czy też sie to zamknie w dotyczasowym budżecie BCK?
Sytuacja analogiczna jak abonamentem RTV,robią w telewizji co chcą i jak chcą przy okazji wkładając ludziom głupoty do głowy,przerost zatrudnienia o wynagrodzeniach nie wspomnę.Dlaczego jeżeli z czegoś nie korzystam jestem przymuszany do płacenia na to coś przez jakąś opłatę audiowizualną,Nie używam nie płacę.To samo we wszelkich urządach zatrudniaja jak chcą ilu chcą z nie małymi pensjami,ale juz nikt sie nie zastanawia kto to wszystko utrzyma a weź coś człowieku załatw.Ale widocznie jest dobrze skoro społeczeństwo nie zorientowało sie jeszcze jak to państwo wykorzystuje ludzi.Każdy tu forum wylewa gorzkie żale ten zły tamten,jeszcze gorszy zapomnieliście jednak że to wasze wybory postawiły pewnych ludzi na określone miejsca zatem pretensje możecie mieć tylko do siebie.
26 września 2013
+19
-2
PL
6b0-8a3
~ Władza ta to grabienie do siebie ... naszym kosztem/   Burmistrz Rosłan bawi się w tzw. kulturę Pałacu BCK a nam czyli mieszkańcom miasta - przedsiębiorcom nie sprzyja aby można było tworzyć nowe miejsca pracy, tylko 'KULTURALNIE' nas grabmi większymi podatkami>
26 września 2013
+25
-0
PL
d3d-6b7
~ o   A kiedy będzie zmiana dyrektora BCK?
26 września 2013
+23
-0
PL
6d9-d87
~ xxx   Dobrze by było aby te oferty pracy pojawiły się w prasie bądź w Urzędzie Pracy, a nie tak jak zwykle nawet nie zdążą się pojawić a już są obsadzone. Wtedy z miłą chęcią będę czytała takie artykuły.
26 września 2013
+23
-0
BR
c1e-6c6
~ Maria   Panie burmistrzu Rosłan byłam u pana pamięta pan prosiłam o mieszkanie socjalne dla mnie i chorej córki. Nakrzyczał pan na mnie że nie potrzebuje biedaków w mieście. Przykro mi że w BCK zrobił pan przechowalnie dla znajomych.
26 września 2013
+48
-5
ID
0cf-37d
~ Nauczycielka   Boże tyle etatów w BCK przecież tam nic się nie dzieje a tyle milionów miasto daje na BCK.
26 września 2013
+44
-2
PL
734-b27
~ Zabawa władzy w tzw. kulturę trwa ...   Jak p. Rosłan może przedstawić plany na przeszłość, jak zadłużył miasto na ponad 30 mln zł . Ten dług trzeba bedzie spłacić. Ale jak znam życie, to w planach na następny rok OBIECANEK bedzie dużo. W 2013 r. burmistrz podniósł podatki o 38% podatek śmieciowy o 100%, opłaty za wodę i ścieki o ok. 20%, Znosi ulgi!/ Od 2-lat p, Rosłan dokonuje wyprzedaży majątku miasta, który w zdecydowanej większości zgromadził p. OLESZCZAK. Sytuacja miasta jest fatalna. Rosłan pakuje na swoją kablową tv Biłgoraj, Pałac BCK więcej więcej i jeszcze więcej ...
26 września 2013
+30
-3
BR
ea2-3ed
~ Tomek   Dlaczego szmit i Maryla mają już półtora etatu. A ludzie młodzi nie mają pracy w mieście.
26 września 2013
+38
-2
PL
44f-414
~ zxy   Światła by lepiej zgasili na Przemysłowej i Widoku, 10:20 i się palą, a w nocy strach chodzić bo ciemno.
26 września 2013
+23
-0
PL
3e4-647
~ Mirek   25 osób dzisiaj pracuje w BCK i jeszcze 7? Ludzie co ten Rosłan robi z miastem?
26 września 2013
+26
-0
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczna art 14 i 15 (Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych) wydawca portalu bilgorajska.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Przy komentarzu niezarejestrowanego użytkownika będzie widoczny jego ZAKODOWANY adres IP. Zaloguj/Zarejestruj się.
reklama
REKLAMA
REKLAMA

Najpopularniejsze

REKLAMA
Gazetka Lidl - Zobacz aktualne promocje i nowe gazetki na stronie Moja Gazetka
REKLAMA
w środę, godzina 12:36 Biłgoraj
Tu będzie plac budowy
W środę 20 listopada przekazano plac budowy pod inwestycję obejmującą modernizację ulicy Knappa oraz budowę drogi I.B. Singera w Biłgoraju. Zgodnie z umową na realizację zadania wykonawca ma 11 miesięcy od dnia podpisania umowy.
w piątek, godzina 09:57 Stary Lipowiec
Remont drogi zakończony
w piątek, godzina 20:16 Biłgoraj
Biznes Ziemi Biłgorajskiej w jednym miejscu
16 listopada 2024 Biłgoraj
Jubileuszowy Wieczór Darczyńcy [NOWE ZDJĘCIA]
W sobotę 16 listopada odbyła się kolejna edycja Wieczoru Darczyńcy, organizowanego przez fundację Fundusz Lokalny Ziemi Biłgorajskiej. Tegoroczne wydarzenie miało wyjątkowy charakter, ponieważ wpisało się w obchody 25-lecia działalności fundacji.
w sobotę, godzina 20:33 Bukowina
Zderzenie dwóch samochodów w Bukowinie
w sobotę, godzina 17:42 Biłgoraj
Karting wraca do Biłgoraja
w sobotę, godzina 10:14 Biłgoraj
Radni zdecydują o podwyżkach opłat za śmieci
Na najbliższej sesji Rady Miasta Biłgoraja, która odbędzie się 27 listopada, radni podejmą decyzję dotyczącą zmiany wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Proponowana podwyżka jest związana z rosnącymi kosztami utrzymania systemu gospodarki odpadami oraz spadkiem liczby mieszkańców objętych opłatą. Nowe stawki mają wejść w życie 1 stycznia 2025 roku.
w piątek, godzina 19:34 Biłgoraj
Współpraca, która zmienia lokalną rzeczywistość
17 listopada 2024 Powiat
11 miejscowości bez prądu, w tym Biłgoraj i Tarnogród
w piątek, godzina 09:12 Biłgoraj
Będzie zmiana stawek podatkowych?
Rada Miasta Biłgoraja przygotowuje się do wprowadzenia zmian w podatkach od nieruchomości. Nowe stawki zostały określone w projekcie uchwały, która ma zacząć obowiązywać od 1 stycznia 2025 roku. Poniżej przedstawiamy szczegóły planowanych zmian.
w sobotę, godzina 11:31 Biłgoraj
Nowe wiaty oddane do użytku
w piątek, godzina 08:04 Aleksandrów
Wyróżnienia dla pracowników socjalnych z Aleksandrowa
w środę, godzina 13:55 Biłgoraj
Biłgorajski basen odzyska dawny blask
Kryta pływalnia, jeden z symboli Biłgoraja, wkrótce przejdzie kompleksową modernizację. W środę, 20 listopada, przedstawiciele Zarządu Powiatu podpisali umowę z wykonawcą na realizację II etapu remontu obiektu, który będzie służył zarówno mieszkańcom, jak i lokalnym stowarzyszeniom sportowym.
w czwartek, godzina 12:46 Biłgoraj
Spotkanie przedsiębiorców Ziemi Biłgorajskiej
17 listopada 2024 Bukowa
Tragiczny pożar w gminie Biłgoraj. Nie żyje mężczyzna
we wtorek, godzina 11:18 Lubelszczyzna
Pierwszy przypadek wścieklizny u psa w województwie
Do dzisiaj w województwie lubelskim potwierdzono 20 ognisk wścieklizny. Po raz pierwszy chorobę stwierdzono u psa. Służby przypominają, że obowiązkowemu szczepieniu przeciwko wściekliźnie podlegają psy po ukończeniu 3 miesiąca życia.
w piątek, godzina 11:07 Biłgoraj
Punkt paszportowy wróci do Biłgoraja?
w czwartek, godzina 10:04 Biłgoraj
Odznaczenia i awanse strażaków [LISTA WYRÓŻNIONYCH]
we wtorek, godzina 15:28 Babice
Upamiętnienie biskupa z Babic
We wtorek, 19 listopada przy szkole w Babicach odbyła się uroczystość odsłonięcia i poświęcenia kamienia upamiętniającego biskupa płk. Mateusza Siemaszko, duchownego i żołnierza, który zapisał się w historii Polski.
15 listopada 2024 Biłgoraj
Nowy kierownik w Biłgoraju
w poniedziałek, godzina 21:37 Aleksandrów
Osobówka stanęła w ogniu [AKTUALIZACJA]
 
telRedakcja telefon

533 188 100

alarmSkrzynka alarmowa

alert@bilgorajska.pl

emailRedakcja e-mail

redakcja@bilgorajska.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone bilgorajska.pl Projekt graficzny CePixel wykonanie eball