Obrady otworzył, przywitał radnych i uczestników, Przewodniczący Rady Miejskiej we Frampolu Wojciech Kowalik. Stwierdził prawomocność obrad: w obradach uczestniczyło 15 radnych. Wśród zaproszonych gości byli m. in.: Członek Zarządu Powiatu Biłgorajskiego Adam Banak, radni powiatowi: Alfred Sobótka i Ryszard Jabłoński, Kierownik Posterunku Policji Mariusz Rakuś, Komendant Gminny OSP Zenon Odrzywolski, Prezes Wspólnoty Gruntowej we Frampolu Józef Kubina, kierownicy jednostek, pracownicy urzędu na czele z Burmistrzem Tadeuszem Niedźwieckim i Sekretarzem Gminy Józefem Rudy.
Po przyjęciu protokołów z poprzednich sesji radni przystąpili do uchwalenia składów komisji stałych Rady Miejskiej we Frampolu. Składy komisji przedstawiają się następująco:
Komisja Budżetowa
Zbigniew Spólnik - Przewodniczący
Józef Kosonoga - Zastępca Przewodniczącego
Marta Sędzin
Komisja Samorządowo-Społeczna
Mieczysław Kula - Przewodniczący
Irena Paszko - Zastępca Przewodniczącego
Alina Gruszka
Stanisław Bednarz
Komisja Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa
Zbigniew Kowal - Przewodniczący
Jan Pająk - Zastępca Przewodniczącego
Józef Kiełbasa
Grzegorz Dubaj
Komisja Rewizyjna
Józef Horecki - Przewodniczący
Jerzy Łoziński - Zastępca Przewodniczącego
Paweł Odrzywolski
Kolejnym punktem obrad było podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy na 2014 r. Zmiany przedstawił Skarbnik Gminy Tomasz Kurasiewicz. Po wprowadzeniu zmian dochody budżetu wyniosą 23.272.890,13 zł, natomiast wydatki 25.541.398,99 zł. Wprowadzone zmiany w budżecie spowodowały konieczność uchwalenia zmian w wieloletniej prognozie finansowej. Polegają one na zwiększeniu planowanych dochodów i zmniejszeniu planowanych wydatków, i w związku z tym zwiększeniu planowanych rat kapitałowych kredytów w 2014r. o 100.000,00 zł do kwoty 1.627.642,00 zł.
Porządek obrad przewidywał podjęcie uchwał w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu następującej po umowie zawartej na czas określony do 3 lat (dotyczy pomieszczeń w budynku Przychodni Zdrowia we Frampolu). Uchwały przedstawił Sekretarz Gminy Józef Rudy. Po ich przyjęciu radni przystąpili do realizacji ostatniego punktu obrad - wniosków, zapytań, komunikatów i spraw różnych. Sołtys Sokołówki Marzena Sirko zapytała czy jest zatrudniona sprzątaczka do sprzątania remizy w Sokołówce. Na pytanie udzielił odpowiedzi Sekretarz Józef Rudy, który stwierdził, że w żadnej remizie nie ma zatrudnionych osób do sprzątania, a mieszkańcy utrzymują w nich porządek w ramach prac społecznych. Radny Zbigniew Spólnik poruszył temat dróg dojazdowych do pól biegnących od drogi wojewódzkiej 835. Burmistrz Tadeusz Niedźwiecki wyjaśnił, że Urząd Miejski podjął stosowne kroki i zgłaszał tę sprawę w Urzędzie Marszałkowskim.
Na zakończenie posiedzenia Przewodniczący Wojciech Kowalik i Burmistrz Tadeusz Niedźwiecki złożyli zgromadzonym życzenia wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku. Po sesji zgromadzeni wysłuchali koncertu kolęd i pastorałek w wykonaniu zespołu GOSPA z Karolówki oraz podzielili się opłatkiem składając sobie życzenia.