Wersja mobilna     +   Dodaj wydarzenie    Dodaj aktualność    Dodaj galerię    Zgłoś temat    Dodaj ogłoszenie    Dodaj ofertę  
Przeczytaj:
Rozmiar tekstu:
AAA
KRAJ Artykuł sponsorowany
2021.03.30 23:41

Inbound marketing - czym jest i dlaczego warto go stosować

W marketingu internetowym wykorzystywane są różne sposoby pozyskiwania klientów. Istnieje jednak metoda, w której klienci pojawiają się sami i z własnej woli zaczynają interesować się daną usługą czy produktem. Nie jest to efekt działania magii, a właściwej strategii nazywanej inbound marketingiem. Na czym konkretnie polega ten rodzaj marketingu?
Inbound marketing - czym jest i dlaczego warto go stosować
Inbound marketing - czym jest i dlaczego warto go stosować

Czym jest inbound marketing?

Inbound marketing nazywany jest również marketingiem przychodzącym. Polega na skłonieniu potencjalnego klienta, by to on nawiązał kontakt z firmą, która oferuje interesujący go produkt - nigdy odwrotnie. Marka może używać różnych metod, aby zwrócić na siebie uwagę klienta, ale na tym kończy się działanie reklamowe. Inicjatywa od tego momentu leży po stronie odbiorcy.

Zadaniem marketingu przychodzącego jest dostarczanie klientowi dokładnie takich treści, jakie on chciałby otrzymywać - wyjaśniających coś lub oferujących rozwiązania problemów.

Co daje inbound marketing?

W ramach strategii, jaką stanowi inbound marketing, możliwe jest nawiązanie z klientem długotrwałej relacji, której efekt odpowiada jego potrzebom, a dodatkowo - dla firmy być może przede wszystkim - przyczynia się do zwiększenia liczby konwersji na stronę. Dzięki temu, że firma na bieżąco reaguje na potrzeby klienta, on chce cały czas od nowa korzystać z jej oferty. Ponadto komunikuje się z firmą i otrzymuje odpowiedzi, które pogłębiają tę relację i w lepszym stopniu przekonują do skorzystania z danej usługi. Nie jest to jednak wprost nakłanianie do kupowania, a doradzanie, jaka opcja będzie najlepsza dla klienta i przeprowadzenie go krok po kroku przez procesy, które doprowadzą do poczynienia zakupu.

Inbound marketing w dobie zwiększonej potrzeby kontaktu międzyludzkiego to forma reklamy, która sprawdzi się w wielu sytuacjach. Jeżeli chcesz zdecydować się na taki rodzaj promocji swojego produktu czy usługi, Adnext.pl Ci w tym pomoże i doradzi, jak poprowadzić taką kampanię w naturalny i niewymuszony sposób.

Red.
REKLAMA
Oceń:
0 głosów
Red. dodany
 
Odsłon: 1136
Dodaj zdjęcie

Waszym zdaniem (0)

Podaj login i hasło:
Login:
Hasło:
Skomentuj na forum:
Zarejestruj się
Jesteś już zarejestrowany na bilgorajska.pl? Zaloguj się
Imie lub nazwa:
Treść komentarza:
Przepisz niebieski tekst z obrazka wyżej:
Brak wpisów, Twój komentarz może byc pierwszy.
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczna art 14 i 15 (Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych) wydawca portalu bilgorajska.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Przy komentarzu niezarejestrowanego użytkownika będzie widoczny jego ZAKODOWANY adres IP. Zaloguj/Zarejestruj się.
reklama
REKLAMA
REKLAMA

Najpopularniejsze

REKLAMA
Gazetka Lidl - Zobacz aktualne promocje i nowe gazetki na stronie Moja Gazetka
REKLAMA
20 stycznia 2025 Biłgoraj
Nabór do miejskich szkół i przedszkoli
Wkrótce rozpocznie się rekrutacja do szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez samorząd Biłgoraja na rok szkolny 2025/2026. Do kiedy trzeba złożyć wymagane dokumenty?
w środę, godzina 20:12 Biłgoraj
Stanowisko zastępcy dyrektora BCK wywołało lawinę dyskusji
we wtorek, godzina 16:37 Biłgoraj
Spotkanie przedsiębiorców w Urzędzie Miasta
 
telRedakcja telefon

533 188 100

alarmSkrzynka alarmowa

alert@bilgorajska.pl

emailRedakcja e-mail

redakcja@bilgorajska.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone bilgorajska.pl Projekt graficzny CePixel wykonanie eball